God eftermiddag!

Vaknade tidigt i dag med men låg kvar i sängen idag istället för att gå upp direkt. Så där låg jag med mina vovvar och hade riktigt mysigt!
Efter att Mulla ringt gick vi upp för att gå ut och kissa. Väl inne igen fick dom mat och nu är dom instängda i mitt sovrum så jag kan få damsuga i fred. Ja, jag vet att jag damsög igår men med den mängden hår som samlas på vårat golv under en dag är det knappt så en gång om dagen räcker. Passade även på att moppa golven med, det var lite tassavtryck lite överallt, så nu luktar det citron i hela lägenheten. 

Satt uppe och kollade på Kanal 5's valvaka inatt. Det var riktigt roligt att kolla på. Inte så mycket politik prat utan de visade mest massa gamla presidenter och deras valkampanjs filmer.
Barack Obama är ju då USA's nya president. Jag är inte så insatt i det hela men det känns som att han kommer göra ett mycket bättre jobb än vad George W Bush någonsin gjorde. Det skulle i och för sig vem som helst klara av.

Undrar vad dagen bjuder på idag. Vet i alla fall att jag MÅSTE gå upp tidigt imorgon. Har tvättstugan mellan 06-11.
Någon som känner att den vill komma och hjälpa till?


Kommentarer
Postat av: Jen

Åhh. Mitt hjärta. Denna vardags-leda, jag vet hur det känns.. Vill du kan vi dra ut o ta en drink eller nåt på lördag? Om du inte vill en sväng på grand kanske?.. som sagt, om det finns cash :) Saknar ju dej förstår du, ses i helgen =) Kram babygirl.

2008-11-05 @ 15:30:02
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0