Blondinbella på Youtube.

Har garvat mig igenom 30 minuter med Per Morberg och hans matlagnings program "Vad blir det för mat" på TV4+.
Han är så jävla härlig i sättet han lagar mat på och även när han pratar runtomkring matlagningen. Inget tråk där inte som matlagningsprogram lätt kan bli annars.

Har även tillbringat lite tid på Youtube och sökte på Blondinbella. Där finns en hel del filmer. Bla när hon är full (?) och har blivit tjuvfilmad av några tjejer.. Såg ett inlägg där hon ser ner på sina läsare och ansér att dom inte är mogna nog för politik och sen finns det videoblogg inlägg. Ganska kul att se på faktiskt då hon inte är så världsvan som man kan tro.
Finns en jävla massa parodier också så känner du att du har lite tid som du vill slå ihjäl kolla in det.

Fick ett ryck innan då jag bestämde att jag skulle baka. Det blev sirapskakor men när jag hade blandad allting kom jag på att jag har ju fan inget margarin. Så det blev till att ringa Lina som kom som en räddare i nöden med det. Så nu sitter jag här med en burk full med kakor som jag inte alls är lika sugen på längre. Kan ju bero på att jag vet vad som är i dom! Haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja hjälper dig nästa gång vi ses =)

2008-11-21 @ 06:45:32
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0