Vilken kväll!

Fy..... Vilken kväll. Helt oplanerad, men den slutade bra.. Haha..

Efter stress till systemet satte jag och Annie oss hemma hos mig och började med alkoholförtäring. Mums.
Men här vad ju inget kul, så vi gick hem till Annie, plockade upp Elin på vägen. Väl hemma hos Annie började vi spela Nintendo64.. Det gick inte så bra.. Haha.
Det var lite väl tråkigt att bara vara vi tre, så vi ringde runt till lite folk, men alla var sååååå upptagna (yeah right)
Efter ett litet tag kom Dominic och någon Micke, som faktiskt hade umgåtts i samma kretsar som prinsessan Madeleine...... Haha, garvade åt honom för han lät så jävla dum när han snackade om henne och hans kakel för 1.5 miljoner.....
Men sen gick han som tur var. Fick dit 3 andra med, vet bara vad den ena heter och det är Kaj! :D
Men dom gick sen.. Annie hade dragit dit någon vad-han-nu-hette som hon och Dominic skulle möta vid centrum, så dom bara försvann, DÅ helt plötsligt kommer en superförbannad Stefan. Ringer i panik till Annie, vi bestämmer att vi ska mötas hemma hos mig. Elin gick hem och jag och Stefan gick till mig. Stannade där i några minuter och sen gick vi tillbaka till Annie igen. Där kollade vi på Lejonkungen 3.. Tihi, Dominic somnade på min axel. Fy fan vad han snarkar! Väckte honom och han tittade på mig som om jag var dum i huvudet när jag sa att han snarkade.

Det var typ kvällen i stora drag. Men kul var det i alla fall!

Ikväll blir det film... Det behöver jag, känns som om hela kroppen håller på att gå sönder!

Nä.. Får väl gå tillbaka till tvättstugan nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0