*Pustar ut*

Tur! Det var inte så allvarligt som jag hade föreställt mig, men har man vild fantasi så har man..
Skönt det var att höra din röst igen i alla fall! :D

Är inne på sista veckan på praktiken nu med. Skönt är det, trivs, men tror nog att jag skulle trivts lite mer om det hade varit på ett annat ställe och om jag inte varit sjuk så förbannat mycket!

Påsk i helgen! Nice! Blir nog inget krogen för min del på fredag i alla fall.. Jobbar 17-21.45... Men man vet aldrig.. Kanske festar till det hemma istället..

Snöar ute gör det med... Illa.. Passar Skipper fram till 10 ikväll, så det blir nog en och annan långrunda lite senare.. Kallt och blött..

Nä.. (gissa vad som kommer skrivas nu) CIGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0