Galen!?

Blir inte ni också galna när ni försöker få tag på någon men det är helt OMÖJLIGT?
Man känner sig så maktlös så det finns inte, man har inte en aning om vad som har hänt eller om det ens har hänt någonting. Man sitter i ovisshet och tankarna bara snurrar i hela huvudet. That shit makes me nuts!

Lördag idag.
Sov inte så bra inatt, det har ju sina anledningar. Min älskade Emma ringde halv 5, en yrvaken Anna svarar glatt. Har ju inte träffat henne på 6 månader! Den jäveln har dratt till Norge! Saknar henne jätte mycket! Min Pumpe!
Efter vårat samtal somnade jag om och vaknade en gång i timman. Tyckte att det var lika bra att gå upp vid halv 9. Sagt och gjort. Höll Mulla sällskap när hon åt frukost med. Japp, även jag kan vara trevlig ibland.
Var så trött vid 1 tiden så jag och Tira la oss på soffan, där låg vi och snarkade ikapp till halv 4, då var det dags att gå till tvättstugan. Mellan tvättstugevarven åt vi tacos, tack Micke! Gott som fan var det och inte lika starkt idag!

Vid 8 var det Melodifestivalen! Jag som var så säker på att Sanna Nielsen skulle vinna men så kommer Charlotte Pirrelli, eller hur det stavas, och vinner skiten. Jaja, det är väl bara att hoppas att det går bra i Eurovision Song Contest om några veckor. Visst, låten var bra men Empty Room fyllde mitt hjärta med någonting.

Imorgon är det söndag, igen. Känns som om det var igår det var söndag sist. På måndag blir det praktik i Vikingstad, sista veckan. Har haft en jädra otur under praktiken, men nu ska jag vara där hela sista veckan! Ska ju eventuellt jobba hela jävla påskhelgen... Hmm.. Får väl se vad dom säger.
Annars blir det krogen på Fredag! Ännu ett av Anna och Veronicas äventyr! Kommer nog skrivas lite blogg på det, som alltid!

Undrar om mina filmer är klara..

Nä, ingen cigg nu. Rökte INNAN jag började skriva faktiskt.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0