Arg, Irriterad, Ledsen, Trött och Tatuerare.

Idag är det inte Annas dag. Känns som om allt kommer rasera. Min kristall bubbla kommer att spricka i 1000 små delar, om inte mer, och kommer aldrig kunna plockas ihop igen.

Var i Stockholm igår med Goggo. Strosade runt på gator som nog inte ens stockholmarna visste fanns :P
Satt inne på NK i 1.5 timmar och bara glodde. Goggo hade ont i magen och kunde inte gå.
Sen vart det ett spännande möte på T-Centralen. Jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Sjukt söt du är! Lite tråkigt när jag skulle åka hem bara, ingen som visste hur vi skulle göra.
Men det har jag väl antagligen förstört idag.... Praying to the Lord that you'll call!
Jag vet inte.... Är väl inte meningen att jag ska få vara glad känns det som idag.

Har tatuerat för första gången. Gjorde ett litet hjärta på Elins högra ben (i gengälld fick elin tatuera samma sak på mig)
Nice som fan vart det! Gjorde sen ett M i nacken på min syster. Så nu har jag gjort 2 stycken! Bildbevis kommer att läggas upp inom kort!

Näe.. Ska ut med hunden en ganska lång runda nu och skrika ut mina tankar. Undrar om Goggo vill följa med..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill se bildbevis. är ju skitballt! FAN VA KUL PÅ LÖRDAG! Gaaah! Helt underbart! Saknat dej ju... usch, lova att du kommer? ... Well, i trust you ;) PUSS!

2008-03-27 @ 09:34:29
URL: http://jennicalouise.blogg.se
Postat av: Elin

Yeah! =)

2008-03-27 @ 13:23:25
Postat av: goggo

hmmm gick vi på lång promenad hahahah ja minns inte äns hälften som vi gjorde under veckan allt va på en o samma gång men det skönaste är att ja alltid har lika roligt med dej:)

2008-04-03 @ 20:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0