Dagens mode...

Då har man duschat klart och luktar gott igen, underbart, känner hur kroppen trivs igen... Ända fram till garderoben där man ska välja kläder... Åh! Vi har ju tvättstugan idag, så det är ju dumt att säga att jag har mcket rena kläder, sen rensade jag garderoben härom veckan och har nu kommit på att jag kanske skulle haft kvar lite kläder... Som tvättstuge-dagen-kläder men icke sa nicke.
Så när jag står där med hela huvudet i garderoben kommer jag fram till att de klädesplagg jag har rena är (förutom alla miljoners miljarders trosor och sockar) mina leggings och en lång tröja... Eller ja... lite lagomt lång tröja. Då jag inte har något annat att ta på mig så blir det väl så då.. Jag är ju inte för 5 öre nöjd med min kropp och om man ska ha sånna kläder på sig ska man ha fin kropp, det har jag bestämt.
Men jag vill ju inte gå naken... Så jag är tvungen att gå runt såhär tills imorgon då mina kläder är rena och torra igen...
Usch... Men men... Jag överlever nog..

Nu ska lilla Anna borsta håret och röka! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju anna , alltså är du är finast i världen. tro inget annat !

2008-07-17 @ 13:50:03
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Mia

Ananasen då, du vet väl att insidans skönhet lyser igenom skalet plus att allt klär en skönhet!

Så det så!!

Puss, kom till Bergen snart!!!

2008-07-17 @ 23:08:05
Postat av: Carrn

Saknar dig min ängel. Kom snart! Behöver dig! Puss

2008-07-18 @ 11:20:34
URL: http://carrrrro87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0