Ont, blöt och trött

Ännu en dag ute i kylan i Linköping. Har idag sprungit runt i hela Ekholmen. 3 avtal fick jag ihop, ganska bra för att vara första veckan!

När jag öppnade ögonen imorse möttes jag av massa snö (och en söndebiten madrass) Ville väldigt gärna vara med när hundarna sprang lite i snön så jag gick bort till hundgården med Annie, Figo och Skipper. När vi kom dit möttes vi av Evo's gamla kompis Zacko. Fy vad dom lekte! Vi var där i 30 minuter och hundarna jagade snöbollar som galningar. Sen var det bara snabbt upp i lägenheten, ge hundarna mat, Tira medicin och sen springa till bussen. Mådde lite illa när jag kom fram till kontoret men hängde i ändå. Fick gå med Josephine idag, riktigt rolig tjej och vi skrattade oss igenom halva dagen. Mötte Johny vi Lidl där han köpte skumbananer till oss. Mums.
Sen började vi pitcha på lägenheter, vilket var mycket enklare än hus. Vid halv 8 fick jag springa tillbaka till området vi hade varit på först. Tog lite tid för mig att hitta dit då jag har sveriges sämsta lokalsinne. Hittade dit tillslut men sålde ingenting, tyvärr. Kom till kontoret vid halv 10, då hade vi en bellsession, och jag fick slå på klockan! Yey! Slog ju mitt pb igen.

Nu sitter jag här, klockan är 00.00, jag är trött, blöt om fötterna och har ont i huvudet. Ska sova om en liten stund, ska ju jobba imorgon med, så det blir ingen tårta för mig imorgon när Sita har kalas... Grattis Sita! (inte för att jag tror att hon kan läsa själv, men det är tanken som räknas)

Kommentarer
Postat av: sundarii

Tyvärr kan jobbet komma före ens planer men det gjorde absolut ingenting att du inte kunde komma. Det finns flera tillfällen. Precis som Camilla sa, att det var mest för Belles skull att du skulle komma. Belle däremot hängde lite läpp.

2008-12-13 @ 22:34:48
Postat av: Emma Wellsfält

Hej gumman!



Nu saknar jag dej rejält! När kommer du hem för julen?

2008-12-15 @ 11:14:27
URL: http://yariija.blogg.se/
Postat av: Mulla

Heeeej!!

Ja.. dumma jobb!!! =D



miss you to..

2008-12-15 @ 23:39:32
URL: http://camullas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0