Jobb

Blev väckt idag vid halv 11, mobilen ringde.. Ett nummer jag inte kände igen. Tänkte inte svara först men det var tur att jag gjorde det. Sökte ju lite jobb härom dagen. Har fått lite mail om att dom kollar igenom min ansökan. Så idag ringde ett av dom. Var ju nyvaken så det tog lite tid för mig att förstå vad det var som hände men blev glad när dom sa att jag skulle komma på intervju på fredag kl 13. Efteråt ringde jag till mulla för att berätta den glada nyheten. När vi lagt på ringde det igen på mobilen, ännu ett nummer jag inte kände igen. Då var det från ett annat ställe. Blev överlycklig! Så det blir 2 intervjuer på fredag! :D 9.30 och kl 13. *håller tummarna!*

Imorgon ska lilla Tira till fabror doktorn, hon är slemmig i öronen och skakar på huvudet en gång i minuten, så vi ska in och kolla vad det är för någonting.
Har ju inte så mycket pengar så jag ringde Djurdoktorn för att höra hur mycket det skulle gå på.. 700:- lite drygt.. Så det var inte så farligt. Hoppas bara hon blir bättre.

Nu är det någon som flåsar mig i nacken som nog vill ha lite uppmärksamhet... Kommer Babe!

Mer om veterinärer och intervjuer imorgon och på fredag :D

Kommentarer
Postat av: sundarii

"700:- lite drygt.. Så det var inte så farligt" ?!! Snordyrt fr en undersökning jue! Men det kan ju bero på att jag är apsnål. Hehe. All lycka med intervjuerna på fredag!

2008-08-20 @ 23:27:50
Postat av: Elin

Lycka Till =)

2008-08-21 @ 21:15:14
Postat av: Anonym

Lycka till. Va e de för jobb?nyfiken

2008-08-21 @ 21:18:41
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0