Naiv, skor och lite grilla.

"Mycket ska man höra innan öronen trillar av" heter det ju, då är nog min öron inte långt från att ligga på backen snart. Händer så mycket konstigheter. Jag har antagligen hamnat 6 år bakåt i tiden med känns det som. Känns som om jag fortfarande är 14 och alla kom till mig och snackade om varandra. Jag tror inte jag är riktigt rätt människa att prata till, om det är någonting jag har lärt mig är det att inte lyssna. Det är antagligen ingen som förstår vad jag pratar om och det är nog lika bra, ingen som vill vara i mina skor nu!

På tal om skor; det är ju lite ont om pengar nu efter att alla räkningar har betalats. Så igår kollade jag i plånboken och fann till min förvåning 200:-! Överlycklig och med trasiga skor tänkte jag att det måste ju finnas något billigt par som man kan köpa så jag slipper visa sockarna för alla stackare jag möter. Så jag gick in på Din Sko och kollade igenom en hög med Rea skor (tydligen förra årets modell, but who cares? Jag har inte råd att vara snobbig! :P)
Så jag hittade ett par med dödskallar och rosor på som var helt okej. När jag kollade på prislappen såg jag till min glädje att dom bara kostade 100:-, som hittat tänkte jag och fortsatte kolla vidare. Letade och letade, slutade nästan med att jag kastade skor runt mig. Så hittade jag ännu ett par, det var väl inte riktigt min stil. Dom var så fula att dom blev snygga och för 50:- så var dom värda det! Så det blev 2 par för 150:- så blev det en keps med.. Eller ja, vet inte riktigt om den får kallas keps, men vi säger det.  Köptes på Stadium för 49:-. Det är nästan bra att vara fattig så man håller mer koll på vad man gör för sina pengar. Är mer medveten om priset!

Så ringde min älskade sambo för någon timma sedan och sa att han ville ner till sjön och grilla. Så det blir det sen, årets första grillning! Lilla Evo ska få leka i vattnet!

Äntligen är våren här!

Cervix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0