LAN, eller inte...

Sitter hemma hos min älskade Jen.. Har kopplat upp min dator via hennes nät.. kul kul... Så nu sitter vi här, jag, Goggo och Tony med varsin dator och tror att vi är någonting.. Haha..
Jenka ska ju åka upp till Lkpg och fotas idag, så vi kommer nog sitta här och vara mobbade hela kvällen :P

Upptäckte till min stora fasa att jag har fått en spricka i displayen på mobilen... Inte så roligt. Maria skulle ge mig den imorse men slängde den på hennes sten golv.. Nice.. Har ALDRIG haft en spricka på någon av mina mobiler, men nu har jag det.. Jaja, någon gång ska väl vara den första.. Blir till att köpa ny när ekonomin tillåter.. är ju ganska många stora inköp som ska göras nu de närmaste månaderna..


I dag kommer Mulla! Uppdaterar senare!

Puss!


Nu går bussen! Bara 4 timmar kvar tills du kommer! Känns som om jag sitter och väntar på en pojkvän eller nått, är ju nästan det jag gör.. Flickvän i alla fall :P

Nu har vi vräkt i oss pizza alla 3, efter att ha vinkat av Jenka på stationen åkte vi till 2in1 och köpte varsin bagarns.. Man skulle kunna tro att Tony inte ätit någonting på flera veckor, han käkade hela medans Goggo och jag nöjde oss med halva, bra ju, då kan ju Tony ta våra rester sen när han är själv här inatt :P

Näe, vad händer ikväll då? Det är ju faktiskt fredag. Blir väl till att sitta med den nyinköpta datorn och dega. måste ju ladda upp inför nyår, så det blir lungt. Får sitta och hålla Tony sällskap så han inte dör av tristess eller längtan efter Jenka.. Nä.. Pizzan i magen skriver att jag måste lägga mig ner.. Ska kolla på Bennäckargänget och kanske somna till.. vem vet? Då går ju tiden snabbare tills du kommer ner!


Kisses!

Kommentarer
Postat av: Camulla

Ja..... idag kommer jag!!

2007-12-28 @ 14:51:54
URL: http://camullas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0