Äntligen!

Jag har inte haft tillgång till någon dator på heeeeeela veckan känns det som!
Julafton, Juldagen och Annandagen har passerat och snart är vi tillbaka i vardagen igen. Skulle åkt hem igår, men vaknade mitt i natten och kräktes som en annan kalv.. Så jag fick stanna nere några extra dagar.. Men det gör mig ingenting..

Idag har jag varit mör i hela kroppen men tog mig ändå i kragen och åkte till Net On Net och köpte min efterlängtade Bärbara dator! Så nu sitter jag här i köket hos mamma!

Ska snart bege mig ut till Tisse.. ska slappa och kolla på mina nya filmer jag har inhandlat..

Imorgon kommer min Mulla! Som jag har längtat! När flyttar du hem till mig???


C'est la Vie!

Kommentarer
Postat av: Mulla

Haha.. Stackars Anna.. Och ja som får åka läskig stor busss alldeles ensam nu!!*buhu* Jaja.. ja har ju bott hos dej hela veckan men du har ju inte vart hemma.. hihi...

2007-12-27 @ 21:08:53
URL: http://camullas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0