Älskade!

Idag för ett år sedan var det soligt ute, det hade börjat knoppa sig lite smått. Vi tog massa kort på lekande hundar medans mitt hjärta var nära bristningsgränsen. En smärta som var outhärdlig, som är det än idag. För ett år sedan kl 17.45 satt jag i bilen på väg mot det svåraste beslut jag någonsin tagit. Kl 18 började kroppen skaka och tårarna ville inte sluta rinna. Kl 18.10 tog jag mitt sista farväl och såg dig gå ut ur rummet, ovetandes. Du tittade på mig med dina vackra mörka ögon, precis som att du förstod och förlät mig. Älskade Tajson! Idag för ett år sedan fick du somna in och slippa de plågor som ditt korta liv gav dig. Jag hoppas du hade det bra de månader du var hos mig, jag gjorde allt för att du skulle må bra. Jag tänker på sig ofta och saknar dig så det gör ont! Min älskade Tajson, för alltid i mitt hjärta!


2011-05-16 2011-04-16


Kommentarer
Postat av: sundarii

Oj, har det redan gått 1 år?! R.I.P <3

2013-04-16 @ 14:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0