Bilträff

Igår var det då bilträff i Åtvidaberg. Av dom få som kom dit var det tre - fyra stycken som var värda att kolla på. Varav en riiiiktigt snygg bil med vita tigrar på lacken. Försökte byta den mot saaben men det gick hon inte med på. Synd tycker jag.
Vi var där i några timmar och kollade och sen kom polisen och hälsade på och då åkte vi tillbaka till Linköping.

När vi var tillbaka satt vi hemma hos Lina och drack lite. 3 cider och en flaska vin rann ner och sen blev Anna trött och gick och la sig och missade när allt folk kom, som vanligt när Anna dricker så blir det för fort och för mycket... Inte bra alls.
Idag är jag ändå ganska pigg men funderar på om jag kanske ska sova här. Börjar ju inte förrän halv 12 imorgon så jag behöver inte stressa hem. Eller det kanske är lika bra att åka hem ikväll men det blir inte förrän sent. Jag är skapligt sugen på att köpa godis och bara kolla på film och slappa. Ska försöka övertala Lina och dom att vi ska göra så.
Eller så kollar jag på film hemma när jag kommer hem sen. Det återstår att se.

Nästa helg är jag ledig fredag, lördag och söndag. Då blir det Skägget igen. Kul att umgås med mina vänner nu när jag har möjligheten att ta mig in lite smidigare, utan att åka tåg och buss. Men funderar ändå på att låta bilen stå eftersom avgasröret håller på att lossna och det är något med bromsarna. Någon bromsvätska om jag inte minns helt fel. Tommy förklarade för mig igår. Så det måste fixas. Så är det med det.

Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa en stund. Kanske skulle gå och duscha med så man blir fräsch igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0