Skogsmullar

Försöker just nu i skrivandets stunnd fp Tom att insé att Hayley, sångerskan i Paramore, faktiskt kan sjunga. Han håller inte med mig. Vad tycker ni? Paramore

Idag har varit lite av en slapp dag. Var ute en sväng i skogen. Innan vi ens hade kommit fram var jag så blöt om fötterna och irriterad så jag vile inte fortsätta men vad gör man inte för sin älskade hund?
Inne i skogen fick de springa lösa, vilket är skönt för dom men inte så bra eftersom det finns massa andra djur i skogen.
Det märkte vi idag. Evo och Heike fick upp ett spår och försvann. Vi hörde några grenar som knakade och sen blev det helt tyst. Vi lyssnade men hörde ingenting. Efter ett litet tag ser vi 2 rådjur (för Mulla: Renar) springa några hundra meter bort och inte långt efter dom kom Heike springandes och ännu ett litet tag efter det kom också Evo. Jag bev orolig då hundarna sprang mot en stor väg men lyckligtvis kom båda hundarna tillbaka. Efter en ganska lagom promenad i skogen gick vi hem. På vägen hem hittade Heike en "pöl" som han stod och drack vatten ur. Efter ett tag tryckte han ner hela nosen och började dra i någonting utan att lyckas få upp det. Han var helt svart om nosen när han bestämde sig för att sluta. Riktigt söt var han. Väl hemma var det bara att duscha hundarna och sen åkte vi till ÖB i Skänninge och sen åkte vi til Lidl i Mjölby och köpte Taco grejer, behöver jag förklara ytterigare vad vi åt idag? Näe, tror inte det.

Kommentarer
Postat av: Jen

Visst är hon duktigt, är en av Sveriges bästa tatuerare.. nästan helt omöjligt att få en tid hos henne:) Hoppas din helg varit super! Kram

2009-01-25 @ 22:22:03
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Emma S

Ja hon sjunger som en gud! De bästa låtarna är I Caught myself och Decode!! Lyssnar faktist just nu på dom.. :D

2009-01-27 @ 23:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0