Hon drunknar!

Igår var vi ute med hundarna vid Blå lagunen så vovvarna fick bada lite. Jag vet ju att Evo badar men var lite tveksam på om Tira skulle göra det. Vi kastade pinnar och stenar (Tira har ju konverterat till stenhund istället för pinnhund)
i vattnet och Tira blev katigare och katigare allteftersom. Tillslut simmade hon faktiskt! Blev riktigt stolt över henne.
Då hon inte är någon van simmare blev hon trött ganska fort och glömde då bort att simma med bakdelen, så hon fick lite smått panik och vi alla var på väg ner i vattnet för att rädda henne, men hon överlevde och vi förblev torra.

Hos Lina kom vi på att det var ett tag sedan vi spelade basket. Snabbt till basket plan där vi märkte att våra tiger ränder visst hade åkt ut. Ingen av oss var så "duktig" på basket som vi tidigare varit.
Efter 2 omgångar körde jag och Ante en match ensamma.. Jag trodde att jag skulle förlora, men vann konstigt nog med 21-7.. vilket är ovanligt då det brukar vara jag som förlorar.... Stort..
Ante ville ha revanch men jag vann den matchen med. 21-14! Trodde inte det var sant men det var det.

Senare på kvällen körde vi igen, då var alla med: Jag, Ante, Malin, Lina, Klint, Jocke och Johanna.
Jag har ALDRIG vunnit när Jocke varit med. Han har ju sina 190 cm över havet medans jag bara har 169 cm.
Men av någon konstig anledning gick det riktigt bra och jag vann den matchen med.
Sen gick vi hem till Lina och kollade på massa spökfilmer. Då jag är riktigt spökrädd och tror på det riktigt mycket ville jag inte kolla längre, så då kollade vi klipp på Youtube.

Det var gårdagen i stort.. Händer idag då?


http://www.blocket.se/vi/17241369.htm?ca=14_s
Någon som vill köpa Tiras bror?


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till dina segrar. Du får en blå/gul Rosett av mig. Hehe

2008-07-22 @ 16:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0