Vuxenpoäng.

Idag har Anna varit väldigt duktig, jag har tjänat ihop massor av vuxenpoäng. 

Gick upp 05.20, efter 2.5 timmars sömn, för att åka och jobba, tappade i o f bort min lägenhets nyckel, men återfann den efter jobbet på vardagsums bordet.

Ringde helt själv till Telenor som hade skickat en räkning till mig, på ett abonnemang jag inte ens har. Så jag fick som att ta tillbaka räkningen utan några som helst probelm.

Åkte med Mulla till Graflunds för att säga upp hennes lägenhet, hon ska ju flytta hit. Nu kommer vi tjäna MASSOR av pengar då hyran går ner för oss båda med 2000:-.

Åkte till Biltema och inhandlade färg till mitt sovrum. Har överlåtit det stora sovrummet till Mulla så hon får plats med alla sina saker. Så vi har målat om i gästrummet. Latte blev det med en brunaktig fondvägg. Nice som fan kommer det bli.

Har även varit på Willy's och inhandlat mat till idag OCH matlåda till imorgon. Potatis, fläskfilé, sallad och bearnaisesås. Mums. 

Så nu sitter vi här som två klubbade sälar och orkar inte göra någonting. 
Måste ju samla kraft så vi orkar måla färdigt imorgon, ett lager täckte inte de fula blommorna på de gamla tapeterna. 

Nu ska jag kolla efter en bokhylla och målarfärg på nätet.

Tjing! 

Vilken underbar jävla början på det nya året! Fy fan! Det trode jag inte.
Jag sa till Mulla att det var min största fasa.. Och den slog in.. Någonstans därinne hade jag det på känn..
Du är DÖD för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0