2013!

Helt sjukt. 2012 är long gone och kommer aldrig tillbaka nu får vi dras med 2013 istället. Både jul och nyår firades med de jag älskar mest och det tackar jag för. En trevlig, intim och mysig jul hemma hos mamma med MASSA mat, några julklappar, mycket skratt och värme, så som julen ska vara. Eftersom vi inte är barn längre fokuserar vi bara på julklappar till Ella, eftersom julen i mitt tycke är till för barnen. Nyårsafton firades hos familjen Marketeg/Klint. Väldigt mysigt, lugnt och alkoholfritt också det helt i min smak. Om 5 dagar fyller jag 26, fy vad jag är gammal nu. Jag har också dragit på mig en riktigt brakförkylning. Har fått träningsvärk där jag inte ens visste att jag hade muskler, hostan på nätterna är helt fördjävlig. Ska inta soffan och vila ihop lite krafter så jag jan kasta ut julen i eftermiddag.

God fortsättning på det nya året alla mina vänner!


Kommentarer
Postat av: sassasnewlife.blogg.se

Bli frisk så du orkar med mig på tisdag ;)

2013-01-06 @ 20:29:19
URL: http://sassasnewlife.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack själv för nyår. :)

2013-01-09 @ 21:36:30
URL: http://minisixten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0