Trött, stökigt, packning och lite glädje.

Började dagen efter 5 timmars sömn med att följa med Elin till tandläkaren som moraliskt stöd. Nu i efterhand vet jag att hon inte hade behövt ha mig sittandes där, hon var jätte duktig :)
Efter en timma där åkte vi till Biltema och köpta flyttkartonger till mig och därifrån styrde vi hem och väckte Malin. Drog igång kaffe och te och i väntan på det började vi packa ner mina saker lite smått, eftersom det kommer bli tight med tid under flytten tänkte jag ha lite framförhållning och ha städat så mycket som möjligt. Drog ner all skit från förrådet och placerade det i hallen, fick mig en tankeställare över hur mycket skit man egentligen samlar på sig. Så nu har jag slängt massa gamla saker som jag inte behöver, hela, rena och fungerande saker ska skänkas bort. Så nu har mitt packande börjat och jag blir idiot. Det står saker överallt och ju mer man plockar desto mer kommer fram. Måste gå igenom sakerna ännu en gång för att på riktigt rannsaka mig själv om jag behöver eller om jag ska göra mig av med sakerna. Men snart så är det nog ordning på det också, har ju en veckas ledighet kvar.

Nästa vecka kommer min älskade mamma upp och hälsar på. Hon ska på utbildning med jobbet här uppe och passar samtidigt på att hälsa på mig. Eftersom jag jobbade på hennes födelsedag ska vi fira den bara hon och jag. Sen ska jag försöka mig på att hitta en doppresent till Daniel, vette fan vad han ska få än men jag vill ge honom något riktigt speciellt.

Näe, nu får rasten vara slut för stunden så jag blir klar någon gång i år.


Kommentarer
Postat av: sundarii

Jag avundas INTE dig ;)

2012-04-13 @ 11:36:29
Postat av: Camilla

OM du tönkt göra dej av saker som kan va mina så vill jag ha tillbaka det om det är nåt att ha..:)

2012-04-17 @ 18:00:02
Postat av: Camilla

OM du tänkt göra dej av saker som kan va mina så vill jag ha tillbaka det om det är nåt att ha..:)

2012-04-17 @ 18:00:13
Postat av: Anna

Sandra: Nu förstår jag inte hur du menar :p Mulla: Har inga saker kvar, förutom barbordet, som är ditt så det tror jag inte :)

2012-04-17 @ 23:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0