Inte helt perfekt.

Jag är inte alltid glad, även om ytan kanske säger något annat.
Jag gör ofta saker som jag inte vill, för att glädja och behaga andra.
Jag sviker, irriterar och gör folk arga, utan att egentligen vilja att det ska bli så.
Jag hatar att se mig själv i spegeln, för jag hatar det jag ser.
Jag avskyr egentligen att bli omtyck, för enligt mig är jag inte värd det.
Jag längtar efter att komma tillfreds med mig själv och förstå varför jag är som jag är.
Stå ut med mig, och tyck om mig och respektera mig även om jag har fel och brister.
Hjälp mig att hitta MIG, den jag varit men tappar bort ibland.
Jag är förvirrad och vet varken ut eller in.
Älska mig mest, när jag förtjänar det minst, då behöver jag det som mest.
Hösten är på ingång.


Kommentarer
Postat av: sundarii

Massa massa massa massa massa kramar till fina Anna ♥

2011-08-07 @ 15:04:26
Postat av: Elin

Love You Girl! <3

2011-08-11 @ 22:29:37
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0