Klockan klämtar.

Då har ännu en i min närhet tryckt ut en liten bebis. Grattis Madeleine Peukert till pojken!
Snart är det Emmas tur, det borde ju bli vilken dag som helst nu tror jag. Sen är det Johannas tur, och dens tur, och dens tur och ja just det, vi får ju inte glömma den...
Jag då? När fan ska jag få barn? Min klocka ringer och låter som en annan motorväg men inte fan får jag några barn för det. Visst, jag är tillsammans med världens underbaraste men han vill inte ha barn, aldrig någonsin. Men jag vill. Jag har sagt sen jag var liten att jag vill ha många barn. Jag skulle bli en ung mamma och bla, bla, bla bla.
Suck.
Vad gör jag för fel? Någon som kan ge mig några tips?

Fy fan vad jag är deprimerad.

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag vill också ha bäbis nu, men inte fan går det. :(

2010-10-06 @ 10:21:49
Postat av: Sara

Allas våran tid kommer förr eller senare, typ som ett brev på Posten utan förvarning eller planerat! Man behöver ju inte rusa in i något! Det kommer när det kommer, när rätt tid är inne vill säga ;) <3

2010-10-09 @ 02:06:37
URL: http://onelife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0