Söööööööndag.

Idag är jag inte riktigt på humör. Har hört och fått reda på saker som inte gjorde mig speciellt glad. Det gjorde mig riktigt förbannad. Någon jag bryr mig mycket om har blivit indragen i en värld som jag allt för väl känner till.
Det sårar mig så otroligt att det har blivit så.
Herr Halsfluss har hittat tillbaka till min hals. Har inte haft det på riktigt länge nu så det var väl bara en tidsfråga. Mandlarna är stora som golfbollar men jag kan nästan svälja normalt. Börjar bli så trött på skiten att jag seriöst funderar över att operera bort mandlarna. Det är inte kul att öppna munnen när man har ont i halsen och se alla vita prickar sitta och hån skratta åt en.
Nu är jag ledig i 2 dagar. Har lite som jag måste fixa till. Lite ärenden att uträtta så jag kan få tillbaka mitt liv igen..
Känns som att soc kommer rå knulla mig i arslet imorgon när jag går dit. Sitter ju i något fack mellan dom och csn. Livet är ju otroligt underbart.
Baby är uppe på centrum och köper PK och choklad. Kan man bli sötare än vad han är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0