Praktik i helgen.

Nu sitter jag hemma i köket i Skänninge. Tom lagar mat och jag lyssnar på Rodney Carrington. Han är ju störtskön, Rodney alltså.

Ikväll ska jag praktisera. 16-21 sen imorgon börjar jag 06.45 och kl 07.00 på söndag. Sen är jag ledig måndag och tisdag. Undrar var jag kommer tillbringa de dagarna?

Har varit hemma hos min Baby nästan hela veckan. Han är ju så mysig! Han växer i mina ögon för varje dag som går och jag blir varm bara jag tänker på honom. Kan säga att Anna är KÄR!

Nu är maten klar så nu blir det fiskpinnar, potatismos och brunsås a la Alex :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

grattis tjejen=) Glad att du hittat nån! Är härligt å va kär=D Puss

2010-03-05 @ 17:07:44
URL: http://goldielockkks.blogg.se/
Postat av: Sundarii

"brunsås a la Alex"??? Har den här Alex diarré?? asg

2010-03-06 @ 11:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0