Mysig söndag.

Så arg som jag var i natt har jag nog inte varit på flera år. Det kom till en punkt där jag kände att nu får det fan vara nog. Om jag ska lära mig att ta ansvar för mig själv och ta hand om mitt liv måste jag ha ett ställe där jag kan vara själv. Den senaste månaden har jag varit själv max 10 timmar. Så denna kvällen ska bli otroligt skön!

Har inte hört av min Baby sen igår. Saknar hans upplyftande sms. Hoppas på att han hör av sig under kvällen. Vill så gärna pussa och krama på honom men får vänta med det några dagar.

Imorgon är sista dagen innan skolan börjar igen. Så jag tänkte att jag ska ta tag i städning av lägenheten och sen ska jag plugga lite. Ska skriva ett arbete om Tinitus som ska vara klart veckan innan påsk.
Snart blir det till att dra igång Gangs of New York och mysa ner i soffan med Tira, Cheeze balls och vitlöksdip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0