Kreativa Anna.

Oj oj oj vad jag har varit kreativ och duktig idag.
Åkte in till stan och plockade ut pengar. Åkte till ÖB och köpte toapapper, diskmedel, sköljmedel mm.
Hem och börja tvätta, är inne på 5e maskinen nu. Har grovstädat hela lägenheten och fixat lite förvaring i badrummet. Så nu är badrummet riktigt tjejigt.
Har till och med lagat mat idag. Det händer inte varje dag. Jag har inte en aning om vart jag fått energin ifrån men jag tänkte att jag ska ta vara på den så länge den finns. Här såg ut som en blandning mellan hårsalong och slakteri tidigare. Heikes hår som ligger i stora tussar överallt och så Tira som löper, därav alla blodfläckar som var på golvet. Hon har ju 2 veckor kvar så det blir till att ta moppen på en tur varje dag nu då.

Sen blir det till att vika tvätten och sen ta en långpromenad med Tira. Tänkte att jag skulle kolla på Monster ikväll också. Den verklighetsbaserade med Chralize Theron. Riktigt bra är den.

Imorgon är det skola igen. Har bara 1 lektion, Människan socialt och kulturellt så det blir ingen lång dag men det ska bli kul att komma igång igen i alla fall.

Dags att skölja ur hårfärgen. Nu ska utväxten också bli brun.


Kommentarer
Postat av: Lina

Känns i hela dina inlägg att du har mera energi.. Kanske är så att ett par sparkar i baken får dig att tänka, å får då fram din energi... Jag hoppas på dig iaf.. :)

2010-03-23 @ 01:09:17
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0