Home alone.

Är hemma i Skänninge igen. Blir till att stanna här några dagar. Skönt att få vara själv ibland med och så uppskattar man det man har mer när man inte träffas varje dag. Skönt att få ha en hel säng och täcke för sig själv också. Haha.

Idag skulle jag upp till vårdcentralen och lämna lite blod var det tänkt. När jag kom fram fick jag fylla i ett formulär, det gör man varje gång. En av frågorna var: Har du de senaste 3 månaderna bytt sexpartner? Och jag vill ju inte ljuga om det så jag kryssade i ett ja och därför fick jag inte lämna någonting. Det var bara att vända på klacken och gå hem igen. Så jag gick till Östenssons och köpe Kiwi istället.

Nu sitter jag och väntar på Tom. Han är inne i Mjölby och fixar någonting. Hoppas på att vi ska åka ner till Falkenberg imorgon och lämna King. Tänkte passa på att hälsa på min kära mamma samtidigt. Mulla ska också följa med ner och ligga på mammas soffa. För det har hon faktiskt lovat henne.

På fredag ska jag in till Skägget igen. Då fyller lilla Rasmus 2 år. Hoppas att det bjuds på tårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0