Helgen is gone.

Åh vad jag inte alls gillar söndagar. Dom är så otroligt tråkiga.
Hämtade hem Tira i fredags, min lilla bebis. Som jag har saknat henne. Tillbringade fredag kväll och natt hemma hos Annie och Figo. Kollade på Sherlock Holmes. Jude Law är ju såååå snygg så lite kåtslag blev det allt.
Tatuerade mig i lördags och efter det gick jag hem till Baby som var lagomt bakfull. Igår kväll kollade vi på film och Tira låg nere vid fötterna och hade mysigt. Rätt rolig är hon eftersom hon alltid har morrat åt Baby och hans sambo förut men inte längre. Hon gillar dom. Kan ju vara för att dom fjäskar och ger henne massa godis.
Nu väntar jag på att maten ska bli klar och sen ska jag försöka få min vilja igenom och kolla på Gangs of New York.
Riktigt bra film med allas vår Leo DiCaprio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0