Kräftan.

Idag har jag tillbringat flera timmar ute i solen med Ida, Krille, Ronja och Rasmus. Det har varit riktigt trevligt. Vi har kollat på bilar, traktorer, lekt lite och solat. Så nu ser jag ut som en kräfta över bröstet och på axlarna. Ska se till att sola litemer på tisdag när jag är ledig för att få bort det fula vita linnet jag har på kroppen nu. Halsen behöver lite färg också eftersom den är nästintill vit. Imorgon efter praktiken får jag förhoppningsvis träffa min Baby. Antingen så kommer han hit eller så åker jag till honom. Det hade ju klart varit mysigt om han kom hit, då kan jag sola i trädgården på tisdag utan att oroa mig för att otillåtna gäster ska kolla. Eller om man kanske rent av ska försöka få tag på en bil så man kan åka till någon sjö och ta årets första dopp. Tira hade uppskattat det i alla fall eftersom hon älskar att bada.

Om möbleringen hemma vart lyckad, är dock bara halvklar eftersom jag inte vet vilken soffa jag ska ha i vardagsrummet. Är ju otroligt sugen på att köpa en ny soffa. Jag vet exakt vilken jag vill ha men det får vänta ett tag.
Baby visade mig en tavla på Gallerix häromdagen. Den är otroligt fin precis min stil med döskalle, men kostar dock 1500:-. Hade jag fått mina skattepengar hade jag köpt den rakt av. Utan att tveka. Jag VILL verkligen ha den!

Kommentarer
Postat av: sundarii

Önskar du dig tillräckligt så kanske köper din pojkvän det :P

2010-06-07 @ 09:16:18
Postat av: Anna

Hahahahahahah! Risken är nog otroligt mycket större att jag köper tavlan till honom än att han köper den till mig faktiskt.

2010-06-07 @ 17:11:06
Postat av: Elin

Dom ska börja dela ut skattepengarna i veckan :D

2010-06-07 @ 19:28:49
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0