Estetisk.

Idag känner jag mig enormt estetisk. Det kliar i fingrarna och jag vill fixa med saker.
Har letat som en galning efter garn i hela lägenheten men inte hittat någonting. Hade jag gjort det hade det blivit till att sticka strumpor eller benvärmare. När jag får mina pengar blir det till att köpa garn.
Bestämde mig för att rensa igenom mina skåp här hemma och hittade mina glasfärger men penseln var borta. En läpp pensel går precis lika bra. Så nu har jag målat 4 champagneglas. Riktigt nice vart det. Nu ska de bara torka 30 minuter i ugnen och sen 3 dagar i skåp. Har 2 champagneglas, 6 snapsglas och 4 rödvinsglas kvar att måla. Så min kväll är uppbokad. Bilder på mina konstverk kommer senare eller imorgon.

Imorgon ska jag börja med att vända tillbaka dygnet igen. jag tror inte de uppskattar på skolan att man kommer dit klockan 3 för att man inte går upp tidigare. På fredag ska jag åka in och hämta mitt schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0