Another weekend gone...

Måndag... Jag gillar inte riktigt måndagar. Söndagar ska vi inte prata om! Fast igår var faktiskt helt okej. Mysigt om inte annat.
Var hemma hos Annie i lördags. Käkade mat, drack lite och spelade monopol. Hade riktigt trevligt fast vi bara var 5 pers. Så länge folket är rätt så blir det ju kul.
Åkte hem till D igår också och sov där till idag. Kollade på Saw IV, 2 gånger för Herrn somnade i mitten av filmen.
För en gång skull var inte Tira hyper stressad utan var ganska lugn. Vilket var riktigt skönt, märks att hon börjar vänja sig vid att vara där och det är ju bara positivt.

Jag kom hem för inte så längesedan. Tom var så snäll och hämtade mig på stationen så jag slapp stå där och vänta på bussen i 30 minuter. Ska försöka tvätta lite imorgon också. Är ju ledig så jag får passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0