Aj aj i äggstockarna.

Först och främst: VAD I HELVETE HAR HÄNT MED BLOGG.SE?
Jag vart helt ställd när jag loggade in. Allting ser så konstigt ut. Näe, tillbaka med det gamla.

Har inte fått en blund inatt. Jag har så otroligt ont i mina äggstockar så jag har provat alla olika sätt att dämpa det.
Tog 2 panodil innan jag gick och la mig klockan 10 igår kväll. Det började göra mer och mer ont så vid 2 stod jag inte ut längre. Tog 2 panodil till och gjorde en "varmvattenspåse" (brukar funka när jag har mensvärk)
Efter en timma började påsen läcka, så det var blött i hela sängen. Fortfarande med aj aj i magen gick jag upp och la påsen i slasken och började rota i medicinskåpet. Jag fick ju några riktigt starka tabletter när aborten gick fel förra sommaren. Letade en stund och där, till min stora förtjusning, låg dom. Jag blev otroligt glad och svalde en fort som attan, återvände till sängen och försökte somna. Halv 7 var klockan när jag kollade på den sista gången.
Vaknade vid halv 10 igen och kunde inte somna om, så det var lika bra att gå upp.

Så här sitter jag nu. Tira är i vikingstad och leker av sig lite med Rockie. Tudor ligger jämte mig och kurrar medans Kakan ligger inne i garderoben och gömmer sig. Han var framme en lite stund innan och lät mig klappa honom.
Tudor och Kakan är Tom's katter. Dom ska vara här ett tag tills han har hittat ett nytt hem till dom.

Jag bävar faktiskt lite inför natten. Tänk om den blir likadan som inatt. Usch, har inte haft så ont på länge.
I helgen får vi se hur det blir. Ska inte göra allt för många knop i alla fall. Blir nog film hemma hos Annie.

Kommentarer
Postat av: sundarii

Visst har blogg.se blivit fulare? Urk.

Hoppas natten blir bättre. Varför får du så ont? Kolla upp det om det fortsätter, så ska inte söta rara Anna ha det.



Trevlig helg gullet.

2010-01-29 @ 11:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0