Tråk söndag..

Jag har nog lite tråkigt idag tror jag. Ligger i soffan under ett täcke och spelar Harpan på mobilen. Roligare saker har ju inträffat.
Ligger och funderar en väldans massa också. Hade jag bara blivit befriad från min skarpa hjärna hade allting blivit så mycket lättare. En riktig grubblare. That's me. Tankarna är överallt idag, än värre kommer bli när jag kommer hem. Då blir det verkligen bara jag och mitt tänkande. Nu har jag ju i alla fall Figo (inte för att vi är speciellt sociala mot varandra) men ensamheten är värst. Verkligen.

När Annie kommer hem från skolan så ska vi nog laga lite mat och kolla på film. Fläskfilé, risotto och rödvinssås blir det till mat och The Notebook på TV'n. Nice kommer det bli och sen åker lilla Anna hem. Får se om kanske T kommer förbi en sväng. Är allt lite orolig för honom. Lilla vännen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0