Höjden av dumhet.

Det är aldrig någon som sagt att jag är smart, och det är heller ingen som bör göra det.

Först och främst sov jag 2.5 timmar inatt. Man ska inte ligga vaken och smsa mitt i nätterna, skäms på mig.
Försov mig och missade första lektionen, tänkte vara smart och åka in till andra. Till historian bör tilläggas att jag sov i Linköping. Gick till bussen och åkte till rese för att sen åka till Mjölby. Mellan Mantorp och Mjölby kom jag på att jag skulle tvätta idag. Då slog det mig att jag har ju ingen nyckel med mig. Den hänger kvar i hallen hemma hos Annie. Jaha, roligt roligt. Det var ju bara att åka tillbaka till Skäggetorp igen och hämta nyckeln.
Vilken tur att man kan glädja några människor med att man är lite små korkad ibland. Haha.

Blev iaf bjuden på kaffe och film. Kollade på Felon, Inglorious Basterd och Braindead. Väl filmer måste jag säga. Speciellt Braindead. Den tröttnar man ju aldrig på. Var ju inte helt fel att bli pillad i håret samtidigt som man ligger i en soffa och kollar på film.

Näe, om jag kanske ska tömma kattlådan lite fort så Tudor slutar jama så dant på mig. Sen ska jag sova fram till 06.30. Då börjar morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Annie

Så du fick ditt pill i håret. :) Måste bara skratta lite åt dig med, bara för att du glömde nycklarna. Hahaha. ;)

2010-02-10 @ 13:30:37
URL: http://circusfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0