♥ Dag 6. Min dag.

Min dag började ganska tidigt för att vara jag, kl 09.00 ringde klockan och jag gick upp direkt faktiskt. Drog igång kaffet och gjorde iordning mig. Drack kaffet och rökte första cigaretten för dagen, fick en sån nikokick så jag fick lägga mig en stund. Sen tog jag en promenad med Tira och sen åkte jag in till stan för att göra min synundersökning, har ju varit illamående varje dag den senaste tiden och eftersom jag inte är gravid måste vara någonting annat. Synundersökningen tog 30 minuter och fick där veta att jag är långsynt och har brytningsfel. Jag som hade förväntat mig några läsglasögon att ha på när jag pluggade fick ju helt fel. Ska tydligen ha glasögon hela dagarna, så det är bara att lyda. Valde ut ett par fina svarta, ganska tjocka glasögonbågar. Sen valde jag till lite extra saker så allt som allt gick kalaset på 1490:-. Men det var skönt att få ett svar på mitt illamåendemysterium och att det fanns en lösning. Skulle kunna få linser men jag känner att jag vill vänja mig vid glasögon först, sen är jag inte så mycket för att stoppa in massa konstiga saker i ögonen, så det får vänta.

När jag kom hem blev det en till promenad med Tira, när den var klar la vi oss i soffan för lite mys, somnade nog en liten stund också tror jag. Städat undan och diskat lite i köket och badrummet. Ännu en promenad med Tira och sen fick hon mat. Har pluggat lite och nu sitter jag här och skriver. Dagen blir nog inte mycket mer spännande än så. Ska plugga lite och kolla på lite av mina favoritprogram sen. Annars nothing.
Om en vecka anländer mina glasögon och då tänkte jag lägga upp en bild så ni får se hur jag ser ut.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du kommer passa jätte bra i glasögon =)

Fast det är klar... Ovant kommer det bli =)

2010-12-06 @ 17:45:08
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Anna

Shit vad snabb du var på att kommentera. Hade ju knappt hunnit trycka på publicera :p

Ja jag hoppas det. Dom jag valde var riktigt fina så dom kanske får mig att bli ännu snyggare ;)

2010-12-06 @ 17:46:22
Postat av: Sundarii

Du kommer bli så SNYGG!! Iofs, det är ju du reeeedan men ändå :

2010-12-07 @ 07:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0