♥ Dag 4, Detta har jag ätit idag.

Idag har jag varit på 30-årskalas och frossat i mat kan jag meddela. Jag åt 2 sjukt stora bitar med smörgåstårta, mums. Sen blev det kaffe och elefanttårta. Ja, tårtan såg ut som en elegant, bild på den kommer när min dator kan lokalisera min mobil... 1 bit tårta vart det i alla fall.
Sen fick jag med mig både smörgåstårta och elefanttårta hem.. Så om jag helt plötsligt slutar skriva mina sanningar eller min julkalender någon dag så har jag avlidit av smörgåstårte frosseri.

(Dagens enorma matintag bidrar mycket till att jag mår illa just nu, jag är alltså INTE gravid)

Kommentarer
Postat av: sundarii

Massa mat på en gång slutar oftast med magvärk men det är väl det värt - tänk dig att det är ju inte varje dag man får smörgåstårta OCH tårta :D

2010-12-05 @ 15:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0