♥ Dag 17. Mitt favorit minne

Oj, jag har otroligt många minnen men mer än hälften av dom är inte så roliga.
Mitt absoluta favorit minne måste vara i februari 2007 när min familj va roch hälsade på mig i min lägenhet första gången, och sista gången hela familjen gjorde någonting tillsammans. Det var 1 månad innan pappa blev sjuk. Det snöade jätte mycket och vi bestämde att vi skulle åka till utkiksplatsen. Jag, pappa, Malin, Daniel, Åsa och Rille var där. Vi stod och tittade ut på Linköping och allting var så fridfullt. Hade jag vetat vad som skulle hända hade jag stannat tiden och för alltid varit där. Vi pratade om allt och ingenting och bara trivdes med tillvaron.
Det är mitt absoluta favorit minne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0