♥ Dag 16, Min första kyss

Shit, hur ska jag komma ihåg det?
Jag kommer faktiskt inte ihåg vem jag fick min första kyss av, så jag skriver en av de första som jag kommer ihåg istället.

Magnus, åh vad jag hade varit kär i honom länge. Jag var 13 när vi började träffas. Det var många turer mellan oss men vi blev aldrig tillsammans. Första kyssen jag fick av honom var utanför fritidsgården i Skogstorp där jag bodde, Bygdegården. Jag stod ute och rökte med honom och helt plötsligt bara så fick jag en kyss och jag var inte ett dugg beredd på det. Det var en sån där riktigt sliskig tungkyss. Våra tänder slog i och saliv byttes ganska rejält kan jag lova. Han var ganska bra på att kyssas, det var inte för mycket tunga och inte för lite, helt lagomt. När det var klart backade jag undan och fortsatte röka. Jag var alltid den fula tjejen i kompisgänget och var inte van vid att få uppmärksamhet och kyssar så jag visste inte om det var allvar eller om han bara gjorde det. Det var ju ingen som såg oss heller så jag vet inte. Men vi träffades ett tag efter kyssen och kysstes mer gånger men som sagt det blev ingenting. Men jag var otroligt kär i honom, det var jag.

Kommentarer
Postat av: sundarii

Sött :D

2010-12-16 @ 15:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0