♥ Dag 15. Mina drömmar.

Jag tänker inte svara på vad jag har på mig idag igen. Så jag gör som Sandra och struntar i det och fortsätter med nästa fråga istället.

Mina drömmar. Ja, vad har jag för drömmar?
Jag vill rätta till mitt liv, jag vill att det ska gå framåt och inte bara stå och stampa, vilket det känns som att jag gör nu. Jag vill inte bli ekonomiskt oberoende, risken finns då att man är lat och en väldig slösa när man har massa pengar ochi nte behöver kämpa för att få dom, men det hade inte varit fel att ha pengar så man klarar sig varje månad plus att man kan köpa någonting extra. Jag vill ha ett jobb jag trivs med.
Jag vill bo i ett hus en bit från någon stad, jag vet inte än vart jag vill bo riktigt men jag vill bo i hus. Jag vill ha en stor trädgård där Tira kan få springa som hon vill utan att jag behöver ha henne i koppel eller ens behöva vara orolig för vad som kan hända. Jag vill gärna ha någon hund till, en human mängd hundar. Jag vill ha så jag kan ge tid till de jag har utan att någon ska komma i klämm. Så 2-3 hundar skulle jag kunna tänka mig, inte mer.
En dröm är ju att få barn, en dröm som jag har lagt lite åt sidan just nu för jag måste ordna upp livet och sen känner jag att trots att barn är underbart så kan jag tänka mig att stå över barn så länge jag får dela livet med någon som jag tycker om. Men just nu blir det inga barn på några år, jag vill ha ordning först.

Det är de drömmar jag har just nu, jag är i övrigt ganska nöjd med min tillvaro och trivs ganska bra med livet, bättre än vad jag har gjort i andra perioder. Jag hade kunnat ha mer tid till vänner och familj men samtidigt måste jag prioritera mig själv, är man inte nöjd med sig själv är det svårt att vara nöjd med folk i sin omgivning.

Kommentarer
Postat av: Sara

Anna du får låna min bäbis lite :) den ska bara komma ut först ;)

2010-12-14 @ 15:16:19
URL: http://onelife.webblogg.se/
Postat av: sundarii

Sara, då får du sätta koppel på ungen för risken finns att Anna kidnappar den ;) Eller leker med ungens leksaker. Haha. Söta Anna då.

2010-12-14 @ 21:09:49
Postat av: Anna

Sara: Åh, tack!

Sandra: Haha, du tänker möjligtvis inte på händelsen i din gamla lägenhet och Sitas leksak lockade otroligt mycket! Barnleksaker är ju roliga! Finns ju inga popup grejer för vuxna (och könsdelar räknas inte som popup)

2010-12-14 @ 22:10:11
Postat av: sundarii

Popup för vuxna? Utan att ens tänka på snoppar? HAHA! Vad skön du är, gullet ;)

Ja, jag syftade på Sitas gamla bollsnurregrej ;)

2010-12-15 @ 15:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0