♥ Dag 12. I min handväska.

Förut hade jag jämt handväska, men inte längre. Jag har allt jag behöver i mina fickor.
Men jag har en handväska som alltid är packad med det jag behöver ifall jag skulle få för mig att använda handväska och i den finns det alltid:
  • Mobilen (den lägger jag i när jag använder väskan)
  • Våtservetter.
  • Dax Handsprit (renlighet på händerna är nummer 1!)
  • Tändare
  • En karta atarax (tar inte tabletter lika ofta längre men det är en trygghet att ha dom där)
  • Pennor
Det är innehållet i min handväska.

Kommentarer
Postat av: sundarii

Atarax???! Zam äter såna oxå :)

2010-12-12 @ 15:53:58
Postat av: Elin

Tur att inte jag ska skriva vad jag har i min väska :P

2010-12-13 @ 01:48:22
URL: http://www,dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0