♥ Dag 10. Detta har jag på mig idag.

Inget sexigt direkt.
En äkta Mulla frisyr; En bulle mitt på huvudet.
1 par leggings, 1 par långkalsonger och 1 par mysbyxor. Ja, jag är väldigt frusen av mig.
Ett tight linne från Gina och ett lite större linne från GeKås och Mickes Hoodtröja, jag ÄLSKAR att låna kläder av honom för han har så varma, mysiga och stora kläder.
Får ju inte glömma mina trosor och 2 par strumpor, varav ett av dom är vinter ridstrumpor.
Näe, ingen BH, för jag tycker faktiskt att det är skönare att gå utan BH, speciellt när jag bara ska vara hemma. Sen är alla mina BH'ar trasiga så det kan ju vara en bidragande orsak också till varför dom inte är sköna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0