Annas Julkalender

Lucka nummer 9.

Jag hade pratat med en kille ganska mycket på internet och tyckte att han var otroligt snygg och vi bestämde att vi skulle träffas. Jag började tveka på om vi skulle träffas när han en kväll ringer till mig, full, och förklarar att han minsann älskar mig, då hade vi inte träffats än men dagen efter så övertygade han mig att vi skulle träffas ändå.
Jag drog en liten lögn för mina föräldrar att jag skulle åka hem till Carro coh vara hos henne under kvällen så jag fick låna bilen. Men istället för att åka hem till henne 4 mil från mamma och pappa tankar jag bilen, hämtar henne och åker för att hämta honom istället, 32 mil hemifrån. Jag och Carro har kul i bilen på väg dit och ser det som en helt vanlig roadtrip. När vi närmar oss staden där han bodde så började jag bli mer och mer nervös och när vi äntligen hade hittat rätt och jag såg honom övergick nervositeten till en helt annan känsla. Jag blev besviken. Han såg inte alls ut så som han hade gjort på bilderna jag hade sett. Men jag hade åkt så långt nu så han fick hoppa in i bilen och 2 sekunder efter han hade satt sig i baksätet tittade jag och Carro på varandra och båda har känt av de otroliga svettdoft som spred sig i bilen. Gissa vem den kom från. Vi åkte hem till Falkenberg igen men jag kunde ju inte ta med honom hem till mamma och pappa. För det första var han ju så förbannat ful och luktade illa så jag försökte få Emma till att ha honom hos sig men hon ville absolut inte.
Jag smugglade ner honom till mitt rum i källaren. Och sen sov vi.
Morgonen efter kommer pappa ner, fly förbannad över att en främmande människa sover jämte hans dotter och jag förstår honom. Den här killen stannade hos mig i 4 dagar, vi sov inte hemma hos mig någon natt till. Sista dagen var jag så trött på honom, han tiggde pengar och cigg hela tiden. Vi var på fest hemma hos Jennica och det var riktigt trevligt. Av en händelse hamnade alla i köket hos henne. Alla utom han. Jennicas dåvarande pojkvän kom fram till mig och sa: "Förlåt Anna men jag kan inte vara trevlig längre, han luktar för illa." och alla höll med. Kanske ska skriva att han inte duschade en enda gång när han var hos mig. 4 dagar... Och vem vem när han hade duschat senast innan jag hämtade honom.
Jag bestämde mig för att jag skulle bli av med honom.
Hela sällskapet gick ner till stan för att gå ut på krogen, och han följde efter som en svans. Jag hade druckit en del och vände mig till Carro som var med och sa: "Jag klarar inte mer men jag vill inte heller vara elak. Kan inte du säga åt honom att gå hem" Varpå Carro menar att han bor 32 mil härifrån. Det struntade jag i. Han skulle hem.
Carro går till honom och jag står en bit bort och hör inte vad hon säger till honom men jag ser att han vänder på klacken och går. "Skönt" tänkte jag och fortsatte festa med dom andra.

Det visade sig att denna kille hade gått 8 mil hem till sin mamma. Han var inte glad när han ringde mig när han hade kommit fram men jag kände att jag bryr mig faktiskt inte. Han hade en väska hos mig med massa kläder i så jag fick vackert åka hem till hans mamma och lämna väskan. Efter det har jag aldrig pratat med honom mer, vilket jag tackar för.

Kommentarer
Postat av: sundarii

Fy fan vilken mardröm!

2010-12-10 @ 10:07:35
Postat av: mulla

hahaha!

2010-12-10 @ 17:21:54
Postat av: Maria S

Haha, jag tror jag minns detta :D

2010-12-11 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0