Annas Julkalender

Lucka nummer 7

Älskade underbara Falkenberg. När jag var 14 umgicks jag mycket med Goggo.
Vi var ofta hemma hos mig i mitt rum i källaren. Mamma jobbade på Carlsberg då och vi hade alltid läsk hemma.
Dr Pepper är min absoluta favorit och jag visste att mamma hade massa sånt i matkällaren. Så jag gick och frågade mamma om vi fick ta varsin, jag, Goggo och Ebba-Karin. Vi fick dela på en för det fanns inte så många kvar.
Så jag går och hämtar en och går sen till mitt rum. Ställer mig innanför dörren och säger
- Vi fick bara ta e....
Det är allt jag hinner, för då flyger korken av, när jag fortfarande har flaskan i handen och det sprutar läsk över hela mitt rum, på mig, på Goggo och Ebba-Karin. Det var Dr Pepper överallt.
Pinsamt.

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha, det kommer till och med jag ihåg att din favorit är Dr.Pepper. ;) Många sånna har man delat med dig ;) Hoppas att allt är bra med dig :) Kram

2010-12-08 @ 12:52:16
URL: http://justcissi.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0