Annas julkalender.


4 December 2010
(Då jag mår otroligt illa just nu blir det ingen lång pinsamhet och antagligen ingen rolig heller)
Natten mellan Torsdag och fredag denna veckan ligger ja i godan ro och sover, trodde jag i alla fall.
Min kära pojkvän förklarade för mig att jag hade satt mig upp och förklarat att jag ligger i mitten. Han undrar givetvis vad jag pratade om varpå jag hade förklarat: "Jag ligger i mitten, du tänkte ju ta kort på mig".
Han undrade om jag pratade i sömnen men jag svarade inte utan la mig och sov.
Han har även förklarat för mig också att jag fiser i sömnen, väldigt ljudligt och dom luktar inte gott. Pinsamt när man inte har kommit till den stadiet där man fiser inför sin pojkvän än..

Ja, idag var jag tråkig. Jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0