Annas Julkalender.



2 December 2010
Min första pojkvän hade en egen lägenhet. En lägenhet som jag älskade att vara i. Vilken 15 åring drömmer inte om att få bo själv och bestämma över sig själv? Eftersom att jag och mamma bråkade väldigt mycket under den tiden bodde jag nästan hos honom. Han jobbade som svetsare och började jobba klockan kvart i 7 på morgonen och åkte därför hemifrån halv 7. Jag var otroligt morgontrött som 15 åring låg givetvis kvar i sängen när jag hörde att det plingade på dörren och tänkte att det måste vara pojkvännen som glömt sina nycklar så jag tänkte vara lite sexig för honom när jag öppnade dörren, i hopp om att han skulle strunta i jobbet och krypa ner jämte mig istället. Sagt och gjort, jag låter täcker hänga lite på snedden så ena bröstet syntes klart och tydligt när jag öppnar dörren och säger: "saknade du mig redan?". I samma sekund som jag avslutat meningen upptäcker jag att det inte var min pojkvän, utan sotaren som stod och tittade väldigt storögd på mig. Jag blir rödare än en tomat, drar upp täcket och visar in honom till köket. Till råga på allt så var sotaren en gammal skolkompis pappa.



(Nu har julkalendern även en egen kategori. Om du skulle missa något "avsnitt")

Kommentarer
Postat av: sundarii

Guuuuuuuuu vad pinsaaaamt! Kan det bli värre`?

2010-12-03 @ 07:53:44
Postat av: Anna

Vänta bara Sandra. Vänta bara.

2010-12-03 @ 13:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0