Mina och Tiras framtidsplaner.

Nu har det ploppat upp massa ideér i mitt huvud. Jag och Tira ska börja spåra, inte på någon klubb eller nått utan vi ska göra det lite amatörmässigt. Huvudsaken är ju att det ska vara roligt och att Tira ska bli aktiverad. Så en gång i veckan minst ska vi ut, sen blir det ju den vanliga träningen dagligen som jag måste meddela går bättre och bättre för varje dag.

Kom ju på att jag har en sele redan. Eller jag har ju 2 men den ena ligger hemma hos Mullas pappa. Får ta en sväng ut dit kanske och hämta hem den. Sen ska jag köpa en vanlig tvättlina med karbinhake och fixa till en egen spårlina. Har man inte pengarna som det kostar att köpa det så får man trixa lite själv. Huvudsaken är ju att det funkar och inte vad det är till för egentligen. Man får vara lite smart. Tänkte faktiskt gå ut och lägga första spåret när jag är i Falkenberg. Får se vem som följer med mig och testar. Malin ställer nog upp.



Sen ska jag ju förnya mitt abonnemang i slutet av September och då vill jag ha en mobil med bra kamera (måste ju kunna dokumentera Tiras framsteg) och givetvis bra ljud i. Har varit inne på en IPhone och HTC men har ju så svårt för att bestämma mig. Så idag hittade jag en telefon jag vart väldigt intresserad av. En Samsung Wave. Blir riktigt bra bilder och filmer med den (HD) men jag vet inte riktigt än. Vi får se vad som finns sen när jag väl ska beställa hem telefonen.

Där är samsungen i alla fall.

 

(Alla bilder är klickbara)

 

Nu ska jag gå och pussa på min pojkvän som är världens bästa!
Lovar att det kommer bli mer uppdateringar hädanefter, så ni får veta hur det går med mina projekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0