Positivt från Soc.

Här sitter jag i min ensamhet och lyssnar på The Distillers, längesedan jag lyssnade på dom hade faktiskt glömt bort hur bra dom faktiskt är. Baby är på systemet och köper öl.
Igår var det födelsedagsfest för Svensson som fyller 25 imorgon. Det var riktigt trevligt. Extra roligt var att Sandra var där också. Men ikväll blir det lugnt för min del. Fick så det räckte och blev över igår.
Tänkte också meddela att det förhoppningsvis har löst sig med soc också. Var på möte där i torsdags och hon berättade att dom skulle ompröva min ansökan och att det ser väldigt positivt ut. Vilket kändes riktigt skönt. Så nu slipper jag oroa mig för hur jag ska klara mig. Hon hade pratat med skolan också och dom sa att jag kommer klara alla kurser jag går så jag får studiebidrag nästa termin. Så nu är Anna glad!

Kommentarer
Postat av: sundarii

Det var kul. Men du drog ju! Jävla...... Alla sa att du skulle hem och nuppa med din gubbe.. ^^



Härligt att det ordnades sig för din del med soc. Grattis!

2010-04-25 @ 09:46:54
URL: http://sundarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0