Oooooooooonsdag!

Nu har jag lyckats hålla rent här sedan i måndags. Jag är helt förundrad över hur duktig jag har varit. Kanske är vårvädret som satt sina spår. Hoppas bara att det håller i sig.

Idag har jag varit i skolan. Haft roliga och intressanta lektioner. Haft lite samtal med några lärare också och håller tummarna att de samtalen kommer bli till min fördel. Hoppas ni håller tummarna för mig!

Imorgon blir det HLR (Hjärt- och lungräddning) på räddningstjänsten. Kommer också bli intressant eftersom jag aldrig har gjort något sånt innan. Jag och Lina kommer ju lätt äga allt! "Åh! Fika och kaffe" var Linas kommentar när Camilla (läraren) berättade om vad som skulle hända på HLR. Hon är söt hon min lilla Lina.

Sitter och funderar på vad man ska äta idag. Igår vart det inte mycket mer än kiwi så jag får kompensera genom att laga ordentlig mat idag. Det står mellan kycklingpytt, blodpudding eller korv med asiatisksmak. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Lina

Är hon också liten lr?? pussar lilla Lina... ;);)

2010-04-16 @ 20:31:16
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0