Falkenberg och Baby.

Är hemma igen efter 1 vecka i falkenberg och 2 nätter hos Baby. Känndes helt overkligt när jag mötte honom i trapphuset efter 2 veckor utan hans pussar och kramar. Jag ville inte sluta pussa på honom. Jag har saknat honom så mycket! Och jag fick minsann veta att han saknat mig också. Hans ord som får mig att bli helt knäsvag. Det är inte samma gamla fraser som man har hört så många gånger innan utan det är hans egna ord. Inga hittepå ord där inte. Direkt från hjärtat!

Det har varit helt okej nere i falkenberg. Träffade Carrn, Ebba och lilla Eddie. Medans Carrn gav Eddie lite mat så sprang jag och Ebba runt på vallarna. Det var ett träningspass som heter duga. Energi har hon lilla Ebba.
Åkte hem till Siri och Ella en sväng efter "träningspasset". Maria lekte lite kurragömma med Ella medans jag och Siri satt och pratade. Så bjöd Ella på jordgubbstårta, i trä. Hon vakade oss noga så vi verkligen åt på dom så vi fick vackert sitta och smaska på träbitarna. Hon är ju så söt! Har varit med Goggo en hel del också, med det är ju standard när jag är hemma.

Nu sitter jag hemma. Helt själv med Bonkan som sällskap. Käkar lite ananas och passionsfrukt. Tänkte städa lite också men jag plockade bara undan i köket så tar vi resten imorgon. Ska se om jag kan tvätta lite imorgon också annars får det göras på måndag.



Tjing!

Kommentarer
Postat av: sundarii

När ska du hämta hundkorgen då :P



Skönt att vara borta ett tag, eller hur. Och det är ju hur mysigt som helst att veta att man varit saknad av sin älskade! :D

2010-04-11 @ 10:09:45
Postat av: sara

Anna visste att du skulle älska låten... den är den nya drogen :D:D

2010-04-11 @ 12:09:27
Postat av: Jen

Jag älskar Melissa, har hennes album och värderar dem högt. Får jag rekommendera "Falla fritt", jag älskar den. Min favorit. PUSS <3

2010-04-11 @ 19:18:56
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0