Deklaration.

Sitter nu och väntar på att disken ska torka så jag kan ställa in den i skåpen och på att tvätten ska bli klar så jag kan köra nästa maskin. Tänkte att medans jag väntar kan jag skicka in min deklaration så länge. Känns ju surt även detta året när jag fick tillbaka såpass mycket pengar att jag inte får ett skit. Hade verkligen behövt dom pengarna i år. 6420:- från mig till Kronofogden. Damned vad jag är snäll.

Var inne i Mjölby en sväng idag. Lina tatuerade sig och jag skulle vara moraliskt stöd, fast hon var ju nästan klar när jag kom. MadMonkey Tattoo har ju öppnat i Mjölby och Christian som tatuerade verkade riktigt duktig så jag får väl skramla ihop lite pengar så jag kan få min sleeve någon gång. Har kommit på nu hur jag verkligen vill ha det. Det kan ju inte bli fel. Berättade för Tom och han plockade fram sin otroligt positiva sida och sa: "Tänk sen när du är 60 och kommer ångra dig." Man lever bara en gång och det tänker jag göra fullt ut. Jag är nog inte den enda somkommer vara gaddad på hemmet sen i alla fall.

Tira har såna problem med sina öron. Bara kliar och skakar hela tiden så i natt trodde jag att jag skulle bli idiot på henne. Blir kragen på henne om hon fortsätter. Fick låna lite öronrens utav Tom som tydligen ska vara riktigt bra så nu är det bara att hålla tummarna på att hon blir bra i öronen. Hon har kliat så dant att håret bakom öronen är borta. Men hon är söt ändå :)

Kommentarer
Postat av: sundarii

Jag har en kompis som var emot min Daffy-tatuering. Hon sa oxå "Tänk om du sitter där på ålderdomshemmet och ångrar den där skrynkliga ankan?" Men jag sket i vad hon tyckte. 1. Det är MIN kropp. 2. Vem fan bestämmer att jag kommer sitta på ålderdomshem? Det är inte ens säkert att jag kommer göra det..



Kör på, Anna. Gadda dig som du vill :)

2010-04-14 @ 07:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0