Ny header och nytatuerad.

Följde ju med Mulla för hon skulle tatuera sig igår. Jag vart så förbannat sugen så jag gjorde en jag också. Nu är jag sjukt sugen och motiverad till att täcka hela armen! Har inte varit det till 100% förut men nu är jag mer än redo!
Täckte över mitt spindelnät på underarmen med en ros och dödskalle. Så nu kommer hela armen gå i samma tema!
Ska bara skrapa ihop pengar till det först.

 

Nu ligger bilen på blocket med. Orkar inte hålla på mer, känns som att jag inte kommer någon vart. Ska köpa mig ett busskort för pengarna jag får för den. Om jag nu får några pengar. Kanske får betala för att bli av med den. Det vet man ju aldrig..

 

Headern är också ny. Testade lite på Photoshop. Ska ju hjälpa Elin med hennes så jag testade lite på min först.. Nice eller?


Kommentarer
Postat av: Elin

Kalas fint =) Vill också ha typ så.. =)

2009-09-30 @ 22:06:06
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: sundarii

Vad duktig du är Anna! :)

2009-09-30 @ 23:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0